onsdag 8. februar 2012

Jeg har farget håret rødt!...igjen

 Jeg tror jeg en gang langt tilbake i tiden lovet at jeg aldri skulle farge håret rødt igjen. Jeg tror det var den gangen jeg satt i kassa på Spar i Sande og jeg hadde nettopp begynt den lange prossessen med å få håret til å bli blondt igjen etter en vinter med rødt hår. Jeg satt i kassa med gulrot-orange hår og fikk ikke få kommentarer av alle som handlet der for å si det sånn. Jeg tror min fasinasjon for rødt hår begynte etter jeg så Unni Wilhelmsen på Beat for Beat med knæsj rødt hår, og jeg syns det så fantastisk ut. Så et år senere farget jeg det knæsj rødt og det så faaaantastic ut! Dette fortsatte jeg å gjøre hver høst i sånn tre år tror jeg, og hver vår jobbet jeg meg gjennom den lange prossessen av å få det blondt til sommeren igjen.


Nå har det seg altså slik at jeg har farget det rødt igjen, ikke knæsj rødt denne gangen, jeg er ikke sikker på hvorfor jeg plutselig bestemte meg for å farge det, men jeg bare gadd ikke den kjedelige blondfargen. Jeg har planer om å spare det nå (yeah right) og følte derfor at jeg måtte gjøre noe spennende siden jeg ikke kan klippe det. Min gode venninne My kom meg til unnsetning i dag på sin fridag!
Dette er min gode venninne My Viet
My er en svært dyktig frisør så jeg føler meg trygg i hennes hender. Jeg satt modell for henne når hun tok svennebrevet og da ble jeg seende sånn ut:

Pappa sin kommentar da han så det bilde for første gang var: "Hvem er den asiateren der?..."

Jeg ville altså ha en lysere rødfarge, med kobber i denne ganger. Kameraet mitt er dessverre ødelagt så dere får nøye dere med at jeg gikk berserk med mobilen i stedet for!
Presenterer Lotte med rødt hår 2012:

 
Fornøyd i bilen rett etter det er farget:D









Jeg veit at pappa, mamma og alle andre i familien kommer til å riste på hodet og syns det er teit at jeg farger håret nok en gang, for som de alltid sier så syns de jeg er penest med blondt hår, naturligvis! Det er jo de som har laget meg og hvem liker når folk tuller med kunstverket deres:P
Jeg trengte uansett forandring og jeg er veldig fornøyd med resultatet som dere kan se:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar