mandag 5. oktober 2009

Uchi de interunetto ga arimasu!!

Hurra! Jeg har endelig fått til dette internett greiene!! Nå har jeg sittet i flere timer og redigert film, så jeg håper jeg får til å legge den ut her. Det er ting som dere allerede har sett bilder av, men jeg tenkte det hadde vært morsomt å legge til en film. Bildene av det jeg har gjort i det siste får komme senere, tror jeg like så godt kommer til å legge inn bildene i en slags film versjon på den måten får jeg inn flere bilder og jeg kan legge til musikk som jeg liker... Kan nok hende at noen av dere ikke liker denne musikken men det driter jeg i muahahha.

Mamma ikke bekymre deg, jeg har det bra:) Det bare har seg slik at denne bloggen blir en slags klagemur og den eneste måten jeg kan få ut det drittet jeg sitter å tenker på, dere må ikke ta meg for seriøst. Jeg er en jojo mitt humør går opp og ned, bare spør mine ekser det kan de hvertfall gå gode for haha.

Så her kommer en film fra Harajuku Tokyo... ps. legg gjerne igjen kommentarer eller spørsmål.


4 kommentarer:

  1. Kvaliteten på denne jeg fikk legge ut her ble vist litt ræva men men det er hvertfall noe

    SvarSlett
  2. Lil'miss Spielberg lissom? =) hehe, gratulerer og velkommen tilbake på internett lotteliten;)Skal jeg lage meg en blogg jeg å nå eller, om hverdagen her i norge, så du får en klagemur fra herbortefra, så det blir likt? Selv om min sikkert fort hadde blitt svada og hatblogg da=p Meeen, det er sånn vi liker det vett.. Hehe.. Spørsmålet er da, er dette skrevet i en slik måte at du klarer å gjette deg frem til hvem dette er, selv om jeg da skal være så lite interressant og signere med, Anonym.. Thihi, *giggels*=p

    SvarSlett
  3. Hmm lotteliten... svada.. Lil`miss Spielberg. Er flere alternativer meeeeen jeg tror det kan være Atle.

    SvarSlett
  4. yaaaay, is correct!!!!!=)

    SvarSlett