tirsdag 19. juli 2011

"Leiligheten"

Det har tatt litt tid for meg å lage et nytt innlegg, men som dere sikkert skjønner så skjer det en del om dagen. Vi har skole fra klokka 08:00 til 12:00 hver eneste hverdag og en masse lekser etter det, så jeg kan ikke si jeg har prioritert bloggingen mest. Uansett nå har jeg laget en ny video som handler om leiligheten! Jeg takker alle som kommenterte sist gang, det hjelper litt når man ser at folk faktisk ser på det du lager hehe. Ikke glem å ta en titt på bloggen til Kine (link til den på siden her). Men først, ta en titt på denne:

4 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det, Lotte! :D Vi er alle imponert over din evne til å vifte med Mao- pengene! Håper alt er bra med deg, og at du ikke blir påkjørt-eller kjører på noen flere...

    Kjing kjong Kinamann ^^ (dette var en viktig beskjed fra pappa)

    Stor klem fra Yvonne, Kjell og Aksel ^^

    SvarSlett
  2. Wow!!! Fantastisk leilighet! Den er jo kjempestor, og rommet ditt var veldig fint! Håper du har det bra, Lotte, og at skolen ikke er altfor krevende. Det er viktig å få tid til litt annet enn bare skolearbeid også. Gleder meg til neste film:-)
    Stor Kristineklem!!

    SvarSlett
  3. Hei Lotte!
    Det har vært ferie osv så det var først nå jeg så dette. Fantastisk fin leilighet.
    Hadde besøk av Anders, Roar og Inger Johanne i går som hadde med hilsninger fra deg.
    Lykke til videre, gleder meg til å se deg på et esel eller var det sykkel?
    Klem fra tante Ellen

    SvarSlett
  4. Ser ut som dere hatt fått det skikkelig fint! :) Håper alt står bra til, og at du virkelig utnytter tiden godt til å få gjort alt det du har lyst til!

    Ingun

    SvarSlett