torsdag 25. august 2011

The Geat Wall of China

Jeg sitter å jobber med filmen fra den Kinesiske Muren, og har egentlig bare lyden igjen, men jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det sist. Så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet og vente til jeg får snakket med Thomas.

Jeg tok en del bilder mens jeg var på muren også, noen har sikkert allerede sett dem, men jeg tenkte at jeg skulle legge dem ut på bloggen min også.

Det var veldig bratt...


Det var esel..

Det var vakker natur..

Det var mur..og litt mer mur..

Det var damer som likte å bestige muren med høye heler..

Det var små søte barn..



..og mindre søte barn med åpen bukse..



Og ikke minst det var minst en "red in the face hot girl"

Kine og jeg har jo endelig sommerferie og nå har vi bestilt tur til Qingdao. Vi tar toget ned på mandag og blir der til torsdag. I Qingdao er det strender og øl, jeg gleder meg nok mest til strendene ettersom jeg syns "tsingtao" ølet som kommer derifra smakker vann..

Om ikke lenge nå kommer nok filmen om muren også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar