søndag 28. august 2011

Filmen om Turen til Muren

Så da her den her endelig, videoinnlegget om turen til den Kinesiske mur. Det har tatt sin tid å få satt det sammen, men sånn går det når man glemmer hvordan man gjør ting underveis og den eneste personen som kan fortelle meg det er i Norge.

Kunne ønske innlegget var av bedre kvalitet, men sånn går det når man har en telefon å filme med, i tillegg til at man er drit shaky og sliten etter å ha besteget Muren. Til informasjon har jeg nå kjøpt meg nytt Nikon kamera, som jeg kan filme med HD kvalitet, i tillegg til ektra mikrofon. Har ikke fått testet det ut så mye enda, men det får jeg jo muligheten til nå som vi stikker 3 dager til Qingdao.

Men først: Turen til Den Kinesiske Mur


1 kommentar:

  1. Hei Lotte!
    Fantastisk fin tur du har vært på.
    Bra filma og mange fine slide show. Det ser ut som om du har det bra. Klem fra tante Ellen

    SvarSlett