lørdag 24. desember 2011

Julen er her!

I går var det lillejualften og vi var på runde rundt om kring for å levere julegaver, jeg glemte jo at jeg hadde med meg kamera, det kom jeg først på når vi var ankommet siste stopp, nemlig pappa.
 
Denne kjekke mannen er min far! (han er opptatt)

Vi var først hos moren til Vidar og ga gave til Kine, der var de midt opp i juletrepynting, noe Kine ikke forsto noenting av og prøvde å henge ting på treet, men det ble feil hele tiden.. neida, treet var et av de fineste jeg har sett, men gammel typisk norsk julepynt, jeg likte det godt.

Etter det bar turen videre til Anette og Cicci, der fikk vi smake nybakt goro og på tre kvarter så hadde vi hentet inn et halvt år!

Deretter bar turen til Mamma, Helge og Tobias, de hadde ikke begynt helt med pyntingen enda, men det var like før, og i god juleånd fikk jeg et glass eggelikør, kranglet litt om hvem som hadde lagt hvilken julepynt og kritisert fottøyet mitt, alt er som det skal med andre ord.

Neste stopp var Pappa! Alle var til stede, samt en ny liten krabat ved navn Siko, her er en liten bildeserie av den skumle Thomas som frister små valper med øl..




Det var AASS uten så det var ikke så interessant allikevel. Det var nå valpen som fikk mest oppmerksomhet den kvelden.

Siko The Conqueror

Endelig sammen igjen!
 Hele familien samlet seg rundt TVen ogdet var tid for Grevinnen og Hovmesteren:



Henrik øver seg på å bli modell
 
Til slutt, krabaten selv! 




Til slutt vil jeg gjerne at dere tar en titt på luke nr 24 på bloggen til filmskolen for der har klippekullet laget en morsom video. Den er basert på denne traileren:



Her er altså deres versjon: Julekalenderen 2011: Luke 24

Ja, det var altså en liten Julehilsen før det braker løs! Nå må jeg nesten sminke meg og gjøre meg klar til en helaftens julekveld med Familien Grotmol:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar