onsdag 1. mai 2013

En uke overstått på diett og nå friuke!

Ja da gikk det en uke unna på diett, søndag så var det spisedag og det passet bra fordi jeg skulle i bursdag til brodern. Der ble det både pølser og kake i god bursdagsånd, ikke spesielt i god diettånd, men absolutt lov når man har vært så flink!
Dette er fra i fjor sommer en gang og der sitter den t-skjorten nokså trangt. 

Det er hvetfall litt forskjell fra nå og da :)

Yey, begynner å få flatere mage også!

Da jeg gikk på vekta nå på tirsdag veide jeg 81,2 kg og det syns jeg absolutt ikke er så ille. Det er 1,8 kg nedgang på en uke det! Jeg er glad bare jeg går ned en halv kg i uka, men selvfølgelig håpet jeg på hvertfall 1 kg nedgang etter denne dietten. Nå som jeg har fri syns jeg at det er veldig vanskelig å holde jeg til en diett, litt fordi man blir jo lei av dietten og litt fordi jeg treffer andre folk og har jo lyst til å ta meg en øl med dem eller spise mat ute, så denne uken tar jeg pause fra dietten. Det betyr så absolutt ikke at jeg skal fråtse! Jeg bruker dietten som en veileder, men kjører ikke naziregime heller. 

Frokost i dag:)

Jeg var supersliten på mandag, så du kan si jeg var veldig glad for at det ikke ble noen dansetrening den kvelden! Så nå har jeg ikke trent siden fredag eller lørdag så det er virklig på tide å ta i litt, dermed er målet mitt å komme meg ut av senga og ned på jobb og ta godt over en time der nede :)

Siden jeg får en uke uten diett nå, så tenker jeg at jeg tar en uke på diett igjen neste uke når jeg jobber. Målet er å ligge på 79 kg innen mai er omme, så det håper jeg at jeg klarer!

Just remember: 


Ukens Veing!

START: 7 mars 2012: 103 kg BMI 34,4
22 april 2013: 83 kg BMI 27,7
29 april 2013: 81,2 kg BMI 27,1


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar