fredag 26. juli 2013

Piratfestivalen og Burlesquespirene! se video av de lekre jentene ;)

Da har vi kommet til slutten av fantastiske piratfestivalen i Stavern og i dag så skal dere få møte resten av de flotte burlesquespirene som jeg har gått i klasse med i vår.

Jeg fikk jo blod på tann da jeg gikk på kurset til Mari i vinter og heiv meg på to kurs til i våres. Der møtte jeg mange nye interessante jenter og av den gjengen jenter så var det 5 veldig modige som turte å opptre på piratfestivalen. Nå skal jeg ikke si at de andre ikke er modige, for det tar mye guts bare det å utlevere seg selv på den måten i et kurs, men det er jo noe annet å stå foran et publikum.

Elise og jeg var fremdeles høye på adrenalin etter å ha opptredd med Storm Weather, så vi kunne ikke vente med å stå på scenen igjen, men vi hadde fremdeles litt mer å lappe sammen til kostymet.



Vi gikk gjennom dansen på brygga en gang før vi skulle tusle bort til festivalområdet og hadde en aldri så liten photoshoot!









Jeg hadde gullvipper, ikke at du ser det her, but you get the picture :P

Adrenalinet var høyt, vi var veldig nervøse da vi kledde av oss bak i katamaranen klare til å gå ut og fullføre kvelden for festivaldeltakerene. Katamaranen var våt og kald og jeg var blind på det ene øyet og så ingenting til høyre for meg, så dette kunne bli spennende. Vi sto klare!
minuttene gikk og ingenting skjedde... Hvor ble det av musikken? Nei, ikke igjen tenkte jeg, dette er jo nesten helt som sist.. Jeg tok feil. Det var verre enn sist! Vi fikk beskjed om at siden det var for mye fyll inne på festivalområdet så hadde dem kuttet musikken! Seriøst? Det var 8 minutter igjen så var det jo over! Kunne dem ikke utsatt det 8 min? Vi hadde jo jenter som kom ned kun for dette, får så å ta turen hjem igjen den natten! 

FAEN I HELVETE! Jeg ble sint og oppgitt, Elise så ut som hun hadde lyst til å begynne å gråte og de andre syns det var ufatterlig urettferdig og jævla dårlig planlagt av arrangørene, jeg kunne ikke si meg annet en enig, føkk the police, ble sagt en del :P

Vi speidet etter noen båter som kanskje kunne ha bra nok annlegg for at vi kunne ta det på plenen utenfor, men til ingen nytte. Så da ble det en ny photoshoot og vi trasket triste tilbake mot Bertine, med en stjålet romflaske i hånda, kunne det bli mer nedtur?





Mari var også veldig trist på våre vegne og jobbet hard med å prøve å løse prøblemet slik at vi hvertfall kunne opptre på brygga foran Bertine. Score! Søren lydmannen hadde en boomblaster og vi var on schedule, eller det var vi jo ikke men vi fikk hvertfall opptre foran artistene, VIP-folk og andre som hadde fortstått at festen fortsatte her ;)

Så her kan dere se videoen av vår opptreden: 


beklager crappy kvalitet på videoen, men det er det vi har!

Vi var strålende fornøyde da vi var ferdige med dansen. Jeg tror kanskje det største høydepunktet for meg da vi kastet bh'en og det fløy gulmynter overalt!!! 






Dagen etter så ble det bare avslapping og gøy før vi satt på med Bertine til Tønsberg siste dagen. 








Så var lørdagen over og vi tok skuta hjem :D





For dere som ikke har fått med dere del 1 og 2 av Piratfestivalen, kan gå inn her: 



Da drar jeg på ferie til Kroatia i 2 uker, so long suckers:P





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar