søndag 1. februar 2015

Vi prøver igjen!

Hei folkens :)

Jeg har jo ikke skrevet noe på denne bloggen siden i sommer. Det har hovedsaklig med å gjøre at jeg syns plutselig det ble litt kjedelig å skrive blogg, også hadde jeg ikke så mye å snakke om.. Enda det faktisk skjedde ganske mye i fjor!


Jeg har egentlig brukt min instagram som en slags blogg (heter lottesol), og det syns jeg fungerer ganske bra :) Det blir litt mer kort og presist, enn bloggen, som ofte blir veldig lang fordi jeg skal ha med så mye på en gang!


Nå skal jeg prøve å ikke ha en lang gjennomgang av det siste året, men kanskje heller ha en slags throwback thursday eller noe?


Jeg tar bare den største nyheten først jeg: Thomas og jeg skal ha baby! wiiii. Det blir en liten gutt fikk vi vite nå når vi var på ultralyd på mandag :) Dette er kjempespennende og det gjør at man tenker over og vurderer en god del ting fra et helt annet perspektiv. Termin er helt i slutten av Juni, så det er enda en god stund igjen ;)

Dette er rett etter ultralyd nå på mandag hvor vi fikk vite at vi skal ha en gutt

Dette er fra uke 12

Nå driver vi å skal selge den bittelille leiligheten på 38 kvadrat til fordel for noe større med to soverom. Vi har sett på masse, og det er jo sinnsykt dyrt, spesielt fordi vi vil gjerne fortsette å bo sentralt i Oslo, hvertfall i noen år til :) Så nå blir det mye pakking og styr fremover!



Siden jeg er gravid, så kan dere regne med en del preggo-prat her, skal prøve å ikke være for mye, men man kan jo ikke unngå det da det faktisk er en ganske stor del av livet mitt nå ;)


Så da får vi se da, om jeg klarer å begynne på bloggingen igjen, eller om dette blir den første og siste på et halvt år haha!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar