onsdag 18. juni 2014

Hola, Hola!

Jeg fikk noen spørsmål om jeg hadde sluttet å blogge, og det kan det nesten virke som jeg har gjort.. Jeg bruker instagram mer og mer fordi det rett og slett er enkelt og greit. Der kan jeg bare laste opp et bilde, og fortelle kort det jeg ønsker rundt trening og kosthold hvis det er det som er dagens tema for meg. Så det blir en del mer instagram enn blogg-innlegg. Hvis dere vil følge meg på instagram så heter jeg "lottesol" ;)
Sykkeltur på vei fra jobb :D Barcode

Jeg kan jo ikke legge ut i det lange og brede om alt som har skjedd siden 19. mars, men i korte trekk så har det bestått av jobb, burlesque og alt for lite fokus på trening og kosthold ;) Jeg begynte så fint, men fokuset har falt litt bort egentlig, det å ha kommet over til dagjobbing har gitt så mange muligheter til å være sosial, så det har blitt litt flere turer på byen enn hva som kanskje er "sunt" for kroppen. utrolig hyggelig da :D

Sykkeltur på vei fra jobb, klokken 23.30. Oslo Opera


Jeg trives utrolig godt i den nye jobben min. Det er sykt deilig å endelig være over til dag og kveld, og som sagt så gir det meg muligheten til å være mye mer sosial enn før, og det gir meg masse energi. Jeg elsker folka på Børsparken, det er virkelig den beste gjengen noensinne, men natta tok livet av meg, og jeg kan jo fortsatt ha god kontakt med børsis! På Gabelshus, er det like flotte folk, jeg tror Choice ansetter mye bra mennesker rett og slett ;)

Nå som det er sommer, eller rettere sagt nå som snøen er borte og så lenge den er borte og det er ikke er is på veien, så sykler jeg til jobb. Det blir 10 km sykling hver dag, og jeg tror at det er takket være dette at jeg ikke har gått opp så veldig mye i vekt. For jeg har absolutt ikke vært flink til å hverken trene eller spise sunt den siste måneden. Etter at jeg fjernet 2 føflekker, så fikk jeg beskjed om å ikke være sånn veldig aktiv og ikke få vann på stingene, de første 5 dagene. Etter to uker skikkelig hardtrening, så ble det full stopp, også har det bare vært full stopp siden det... uff da.. Må skjerpes!

Fjernet 2 føflekker og flotte sommerklær fra Collectif!

Det mest spennende som har skjedd, er definitivt burlesken! Jeg var så utrolig heldig at jeg fikk være med en herlig gjeng til London på London International Burlesque Festival! Og ikke bare for å se på, men jeg fikk til og med være med å opptre som bananpike til DeVilina Midnight's Carmen act. Dette var helt sinnsykt gøy og de 4 dagene i London suste forbi. Jeg fikk se så mange flotte artister og jeg ble veldig inspirert. Jeg tror nok at det mest inspirerende var "Sexy Circus Sideshow"-dagen.

Fiskespa, Camden Market og bananpike
Jeg er hun fremst til venstre :P Bilder tatt fra London Burlesque Festival- facebook siden







Dette er nok en av mine favoritter: Sandy Sure sin Beetle Juice- act, totally amazing! Dama er genial!
Russiske sko, Generator Hostel, Burlesque og taxitur ;)

Siden det så hadde også Devilina Midnight's School og Burlesque sommeravslutning og vi fikk vist frem de siste koreografiene vi har lært samt at det var flere flotte artister som viste seg frem. Jeg hadde min aller første solo-act, noe som var både skummelt og gøy. Jeg tror det gikk fint, men det kunne nok godt bedre også :P


f.v: DeVilina Mignight, Luna Sugarcane, Phoenix D'vine og Fifi von Tassel måtte ta på seg sailor outfit og kjøre en liten intro med the Stripper til å starte festen ;)

Litt backstage øving

Luna Sugarcane  aka meg! er endelig på scenen og har sin første solo med "I Wanna be Evil" som går over i noe litt annet ;)






Det var veeeeeeldig gøy! 


Nå til helgen så er det flere av oss som skal vise frem klær på "catwalken" for Retropiken. Så hvis du er interessert i vinyl, vintage, klær, ting og tang, grillmat pluss super stemning anbefaler jeg deg og ta turen innom Drammen, Union Scene for å få med deg sommerens Retrobonanza nå 21.Juni!


Mer info her: https://www.facebook.com/events/646542128754505/?fref=ts

Nå driver jeg og pakker og rydder unna plass fordi Thomas kommer tibake til Oslo. Han har endelig blitt uteksaminert av filmskolen som filmklipper og er klar for verden ;) Ja, for dere som ikke veit det, så har vi blitt kjærester igjen <3 p="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar