onsdag 19. mars 2014

Spring is Coming!

Det gjør meg så lykkelig! Jeg elsker at våren står for dør og at jeg endelig kan ta frem sykkelen igjen for å komme meg dit jeg vil. Jeg hater egentlig kollektivtrafikk, og hvis jeg kan unngå det så godt jeg kan, så gjør jeg det.




Så nå har jeg altså kommet i gang med et sunnere kosthold og jeg har begynt på treningen igjen. Jeg trodde jo forrige uke at det ville være kosthold som kom til å bli vanskelig og treningen kom til å bli en lek. Det hadde seg faktisk sånn at det ble totalt motsatt.
Jeg var så sliten i natteuken min at jeg hadde ingen energi til å trene etter jobb, og når jeg sover så uregelmessing som jeg gjør, så gidder jeg ikke komme meg ned på jobben mellom sovingen for å trene heller... Så det ble veldig skuffende på den fronten.

Derimot når det gjaldt kostholdet så var jeg ganske flink egentlig. Jeg kjøpte inn det jeg trengte for sånn ca 3 dager av gangen og holdt meg til wok for det meste hver dag. Det ble wok med kylling eller wok med laks. Når jeg hadde wok med kylling, så er fettinntaket svært lavt så da lagde jeg meg guacamole ved siden av og det var sykt digg!

Her lagde jeg en banan-milkshake fordi jeg var så utrolig sugen på godteri, men jeg hadde to sorte bananer hjemme som jeg ikke ville spise, så da funket dem fint til det her. Litt i overkant mye kalorier, men digg! ca 240 kcal. I går så tok jeg Rema 1000 sin ananas, mango og banan smoothie mix i stedet og det ble bare 125 kcal og var dødsgodt! 
Så har jeg en nyhet, jeg har fått meg ny jobb! Jeg holder meg fortsatt trofast til Choice, men jeg forflytter meg til et annet hotell, der jeg kan jobbe dag og kveld i stedet for natt. Kroppen min orker ikke mer natt, så det blir godt å få en forandring der. Det blir jo også veldig spennende å se hva dette gjør med vektnedgangen og rutinene mine.

Dette er altså hotellet jeg skal begynne å jobbe på i mai. Clarion Collection Gabelshus

I går fikk jeg for første gang på over 3 uker kommet meg på trening. Jeg lovte meg selv at jeg skulle jobbe hardt og ikke være snill med meg selv, og det klarte jeg. Jeg tok 30 min ellipse og 30 min boksing. Dette utgjorde 815 kcal på en time, så det vil jeg si var bra intensiv trening for meg :) I dag skal jeg fokusere litt mer på styrke!

Jeg kan ikke gå i spagaten!


Fremgang? 

Forrige uke: 79,5 kg BMI 26,6
Denne uken: 78,7 kg BMI 26,6
nedgang på: 0,8 kg 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar