mandag 25. februar 2013

Alt for mye jobb, mangel på rutiner og sukkerkick delux!

Nå har jeg hatt noen veldig slitsomme uker! Etter den ene strevsomme uken hvor jeg jobbet så hardt med å holde meg sukkerfri, samt å trene slik at klokken ble fornøyd, så har det vel egentlig bare gått pladask!

Jeg kom meg opp til Lillehammer og fikk vært sammen med Thomas før det bar tilbake til Oslo og en uke nattevaktjobbing, med dobble vakter.
I Lillehammer så koste vi oss selvfølgelig veldig mye, og det var både fest og kake ;)

Sånn er det når Thomas og jeg er på tur:P

Kjekkn min!

Kjip platestand

Alltid innom fretex!

Noe Thomas ikke syns at var like spennende



Vel hjemme i Oslo begynte en uke som rett og slett var alt annet enn rutinert. Det er her jeg faller ut av all det gode arbeide jeg har gjort til nå. For at jeg skal klare å gå ned i vekt så må jeg ha rutiner. Når disse forsvinner så forsvinner alt, spesielt viljestyrken min. Den uken så ble det lite trening og jeg fikk ikke en gang et pip av klokken når uken var over, den sendte meg bare beskjeden om at jeg hadde hatt en ufullstendig treningsuke. Dette er virkelig ikke noe jeg er så lei meg for! Jeg jobbet tross alt 78 timer den uken...

Jeg husker ikke hva jeg spiste en gang, bare at det var mye ferdigmat, gulrotkake og annet tull! Da jeg gikk på vekta mandagen etter så hadde jeg verken gått ned eller opp, så jeg var fornøyd med det.
Nå var det "friuke" og på tide med en god del trening!

Tina på Burlesque



Etter trening så pleier Tina og jeg å spise asiatisk,  noe som er veldig hyggelig også er det jo billig og fantastisk god mat :)

Mandagen så hadde jeg burlesquetrening, tirsdag så jobbet jeg, men jeg presset inn en date med ellipsemaskinen og boksesekken. Jeg jobbet onsdag også, så jeg kom meg ikke på trening før fredag, hvor jeg hadde en goood time styrketrening som var ganske hard (er fortsatt støl). På lørdag ble det tidlig opp etter fylla på byen og det bar rett på 2 timer burlesque før 15,5 time på jobb. Så 5 timer søvn før 2,5 time burlesque igjen!
Ja, som du skjønner så har denne friuken vært alt annet enn fri :P Jeg har jo vært flink med trening hele uken og endte opp med 9 timer og 3737 kalorier! Men jeg har vært alt annet enn flink med kostholdet og det merkes! For når jeg gikk på vekta i dag så hadde jeg gått opp nesten 2 kg :(

Dette er nok et bevis på at jeg må neste bare fortsette med dagbok, så fort jeg slutter å føre opp hva jeg spiser så skeier jeg ut og går opp i vekt igjen med en gang. For meg så er rutinene det absolutt viktigste! Så nå er det ny uke med nye muligheter. I kveld blir det burlesque og jeg skal jobbe normal nattevakt resten av uka. Jeg har fått fri lørdag og søndag, så jeg kan feire Tina og min bursdag, så det gleder jeg meg masse til.
Begynner å bli bedre på dansen nå, men det er fortsatt en masse jeg må pugge på!

Uken etter så skal jeg ligge i "hardtrening" til Midnight Burlesque. Dette blir superartig og jeg kan ikke vente med å danse foran et kjempepublikum! Man kan vel nesten si at siden det er omtrent akkurat et år siden jeg meldte meg inn i vektklubb.no den helgen så blir det en slags markering av en milepæl i mitt liv, ikke bare for å ha godt ned masse i vekt, men for å ha forbedret selvtillitten min veldig og kvittet med meg depresjonen som hang over meg i fjor.

Nå gleder jeg meg bare til å se Thomas til helgen, ettersom jeg ikke har sett han på over 2 uker, så er litt sukkersøte bilder av oss!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar