onsdag 6. november 2013

Bilder fra Dia de los Muertos

Jeg har egentlig ikke så mye å si om denne dagen annet enn at det var fantastisk gøy og dere som ikke var der gikk virkelig glipp av et realt show!

Advarsel: mange selvdiggerbilder!








Det var opp av disse kistene vi kom da vi hadde vår Burleque-dans.


med dette flotte alteret i bagrunnen. 










Jeg øvde en gang tidligere på denne sminken, men jeg må si at jeg ble ekstremt fornøyd med resultatet! Håret sprayet jeg med rosa spray etter å ha satt det opp :D











Las Chicas Muertas: Miss Deadly Delicious and Miss Wolfie Woof-Woof

Vi tok egentlig ganske mange bilder av oss to sammen, men dessverre så var alle ute av fokus, enten en av oss eller begge to:P Sånn går det når man er småfulle og tar bilder ;)








Det fungerer dårlig å smile med Sugar Skull :P






Tequiliaen var selvfølgelig pålagt :P Det eneste som var kjipt med denne natten var at jakka mi ble stjålet :O ellers så var det en faktastisk kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar