mandag 13. januar 2014

Perfekt avslutning på en friuke!

Nå som jeg sitter her i senga, fyllesyk og sulten, så skulle man tro at man ble litt negativ. Jeg derimot, sitter kun med herlige følelser etter en helt fantastisk søndag!

Søndag ble den perfekte avslutningen på en ellers veldig bra friuke! Uken har jo gått unna på et blunk, men jeg føler at det har skjedd masse bra. Jeg satt meg som mål i starten av uken at jeg skulle hvertfall trene 3 ganger denne uken for å komme tilbake til litt gamle vaner. Det har jeg fått gjort.

Onsdag så var det min første offisielle fridag siden den 27 desember, så da ble det skikkelig hard trening med Kine. Det var ikke like gøy å kjenne hvor ute av form jeg var, men godt å kjenne hvor fort kroppen allikevel henter seg inn. Jeg hadde lagt opp 10 min oppvarming, 30 min boksing og 30 min styrke. Det er så mye mer gøy å trene med en partner, enn alene. Da blir det mye lettere å pushe seg selv eller å bli pushet litt ekstra. 944 kcal forbrent her!


Fredag, så ble det spinning nede i treningsrommet i bygget her jeg bor. Det er ikke like spennende, men det er fortsatt en fin treningsform. 904 kcal forbrent her.

Lørdag, for en latedag! Helt sykt digg, her ble det vekslet mellom hardkjøring fra sofa til seng og spill og serier. Også høyt inntak av cartoonies og burger! Fænfrikkingtæstik :P

Søndag, så fikk jeg for første gang beveget meg til Ninja sin jentetrening i Thai boksing hos Front Line. Ninja er som tidligere nevnt en skikkelig streng trener og hun pusher veldig hardt, men noen ganger så er det akkurat det man trenger! Parteneren jeg fikk var utrolig flink til å pushe meg også, og gudsjelov så var hun "snill" og sparket meg ikke så hardt som hun mest sannsynligvis kunne ha gjort. Så hun begrenset seg til å "markere". Dette er altså hva litt markering ser ut som:


Det syns ikke så godt, men blåmerket på låret blir mer og mer tydelig og det er en skikkelig kul :P På leggen har jeg også enkul, men det var fordi jeg sparket tilbake! 906 kcal forbrent så det er verdt det ;) haha

Jeg er svaaak :P

I kontrast til dette så var det rett hjem og pynte seg og gjøre seg pen til Juleburlesk på Dattera. Nå var det nemlig på tide med Miss Devilinas Juletrefest! Kvelden gikk over all forventning. Det var kjempemange besøkende og til 80 kroner så fikk dem underholdning vel verdt penga. Her fikk du se artister som Miss Trulte, Miss Flora, Miss Knockout og selveste Fleshoticas. I tillegg til disse store navnene så var det besøk av flere nykommere og debutanter som Kiki Cherie, Phoenix D'vine, Fifi von Tassel og Miss Wolfie woof-woof!

Miss Wolfie woof-woof som selger lotteribilletter! 

Hvis det ikke var nok med dette, så var det også lotteri hvor man kunne vinne store gevinster, blant annet Burleskkurs hos Mari Sletten med en verdi av 2000 kr! Du kunne vinne billetter til Midnight Burlesque: Comique le Tropique Exotique, verdi 900 kr! Det var gavekort fra flotte Manillusion og gavekort på tattoo og mye annet!

f.v. Phoenix D'vine, Kiki Cherie, Fifi von Tassel.
Hentet fra Instagram, bruker: manilisen http://instagram.com/manilisen


Vakre Mari Sletten aka Miss Delvilina
Hentet fra Instagram, bruker: manilisen http://instagram.com/manilisen

Hentet fra Instagram, bruker fetmenfattet http://instagram.com/fetmenfattet


I baren så kunne du få polkadrinker og tasselpepperkaker og muffin med det kvinnelige kjønnsorgan var i omløp:P Til slutt så gikk vi rundt juletreet (les Miss Trulte) og Julenissen kom og bydde på mer enn bare pakker ;)

Miss Trulte
Hentet fra Instagram, bruker: manilisen http://instagram.com/manilisen
Fytti grisen dere for en opplevelse :D Jeg hadde med meg kamera, men det var så mørkt der inne, så da blir det vanskelig for meg å ta bilder, spesielt når det ikke er mitt kamera og jeg ikke kan funksjonene. Så jeg har stjålet noen instagrambilder som jeg fant ;)

Jeg var faktisk den heldige vinneren av billettene til Midnight Burlesque, noe som er litt ironisk med tanke på at jeg er med, men jeg tenkte at kanskje mamma hadde lyst til å dra, så kan hun se at burlesk ikke er så skummelt allikevel?

Så nå er det ny jobbuke, med nye mål og muligheter!
See ya, wouldn't wanna be ya ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar