søndag 4. mars 2012

Helgas overdose

Helgas overdose av rosa og sukker skal du få høre om her. Thomas kom hjem på fredag, og vi begynte å ordne ting til bursdagsfest som skulle holdes på lørdag. Jeg hadde kjøpt inn rosa Hello Kitty duk, kopper, tallerkener, servietter alt sammen fra Nille, samtidig så hadde vi ballonger og annen pynt. Alt var klart for å feire i skikkelig barnebursdagstil. Da jeg sto på Nille og plukket ut tingene til selskapet, sto det en annen dame ved siden av meg, jeg ser ned i handlekurven hennes og sier "Det værste er at du helt sikkert skal lage bursdag for en unge", hun se på meg og jeg leder blikket ned i min kurv "alt dette er til meg," ler jeg før jeg tusler videre i rosa lykkerus.

Bursdagen min startet med gaver fra Thomas og en tur ned på Grønland for å kjøpe tacky lys, noe vi desverre ikke fant, men vi hadde en nydelig lunch på Dattera til Hagen før det bar videre til polet. På vei til polet kom vi over loppemarkedet som holdes hver lørdag på Grønland, det myldret av folk og det var nokså mye drit der, men mye morsomt å se også. Jeg fikk virkelig følelsen av å være på et marked i Kina og det var en god følelse:D


 







Vi fant ikke noe vi ville ha, men det var gøy allikevel. Da vi kom hjem satte Thomas i gang med å vaske og jeg begynte å bake og lage spritgele-shotter. Det ble totalt 78 shotter og en Baccardi Razz mindre hehe.



 

  
 


  




Tror dette er mitt favorittbilde, jeg simpelten elsker Lenore og dette var perfekt humor!


Lotte was killed in the library with the ? by ?





Alle de siste bildene er tatt av Thomas. Du forstår også kanskje nå hvorfor det ble overdose av rosa og sukker denne helgen? Jeg sendte resten av kakene med Thomas til Lillehammer så kan han gi det til sine klassekamerater:D

Det var en strålende feiring og jeg fikk masse flotte gaver! Folk ble i godform, kanskje mest meg med en del sukker og alkohol innabords, det gikk hvertfall i 90-talls låter på slutten av kvelden og det tyder alltid på en god stemning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar