mandag 20. august 2012

Bursdagen til Thomas

Jeg la inn bildene fra kameraet mitt rett før jeg dro på jobb og da så jeg at jeg har jo ikke lagt inn noe bilder fra bursdagen til Thomas! Så her kommer det noen forskinkede bursdagsbilder.

Jeg ga Thomas et Holga kamera i bursdagsgave, med en masse tilleggsgreier. De eksperimenterte vi også litt med på mitt kamera. Det ble ikke så veldig bra bilder, men dem ble morsomme:)

 Jeg bakte store Oreomuffins og Gulrotkakemuffins! Dem var sykt gode, 
spesielt gulrotkakemuffunsen. Jeg tok oppskriften fra VG og den var
 fantastisk saftig! Anbefales:)




 

  Bursdagsbarnet Thomas


 Runar i drømmeverden
 

 



 Vi prøvde å sette fisheyelinsen til Holgaen på mitt kamera:)








Det ser ut som Runar koser seg noe veldig og at jeg er en stalker
som tar bilder...
 
















Åsmund
  

 Christian








 Tina tok med seg dyret til moren sin. Jeg husker ikke helt hva 
han het, men han var usedvanlig rolig til å være hund!


Den særiøse bibliotekaren Tina


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar