torsdag 30. august 2012

Første dag tilbake! Trening og kostholdsdagbok

Jeg har valgt å markere overskriftene mine med treningsdagbok hvis dem ikke handler om annet enn trening bare for å holde litt bedre oversikt over innleggene mine:)

Etter at jeg skrev blogginnlegget i går så dro jeg å trente på kvelden. Den eneste spinningen som var ledig så sent på kvelden var sykkel 4x4. Siden det bare varer i 45 min, valgte jeg å dra ned litt før sånn at jeg fikk hvertfall en full time. Jeg er fremdeles litt dårlig, men det dyttet jeg til siden og presset meg selv alt jeg kunne. I intervallene så lå jeg på mellom 93-94% så jeg slappet ikke av.
Totalt ble det 1.30 time trening og da er sykkelturen frem og tilbake regnet med. Det utgjorde hele 1126 kalorier, så det kan jeg jo si meg ganske fornøyd med.

Når det gjaldt kosthold i går så var den så som så, jeg spiste ikke supert, men jeg spiste 2022 kcal og jeg har fått utdelt 2043 kcal. I tillegg så besto alt av:
  • 46% karboh. (skal ligge på 50-60% karboh.)
  • 25% protein (skal ligge på 10-20% protein)
  • 29% fett (skal ligge på 25-35% fett)
Så det er jeg veldig fornøyd med:)

Hjem fra jobb: I dag spiste jeg tacogryte porsjonspakning fra Toro (488 kcal) når jeg kom hjem fra jobb, det er ikke noe jeg er veldig fornøyd med, burde egentlig ikke spise noe varm mat før jeg skal sove, men jeg var så sulten. Nå er jeg bedre inne i en prosess så jeg tror det blir bedre i morgen.

Stått opp etter nattevakt: 3 rugsprø med philadelphia light hviktøk og kalkunpålegg (278 kcal)

Middag: Wokgønnsaker med 2 stk laksefileter (612 kcal)

Totalt ligger jeg hittil på 1378 kcal noe som vil si at jeg har 665 kcal igjen, men jeg har også hele natten fremfor meg og klokka er bare 19.30 nå!
Planen for natten er å spise 1 skyr, et eple, to grove brødskiver og eventuelt noe korn med melk hvis jeg fremdeles blir sulten. Spiser jeg det, så tror jeg at jeg er oppe i det jeg skal være:)

-----------------------------

Nå kom jeg nettopp hjem fra Sykkel Intervall trening, det var ganske hardt i dag, men jeg overlevde. Med sykkelturen frem og tilbake brant jeg totalt 1027 kcal så det er jo ganske bra:)
Nå skal jeg hoppe i dusjen og så blir det på´n igjen med ny nattevakt!

Jeg skulle egentlig ha med bilde av den fantastiske middagen min, men blogger ville ikke la meg uploade s[ jeg gidder ikke vente lenger.

Lotte OUT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar