onsdag 14. november 2012

Midtveis i uken og allerede motbakke!

Positiv ting: Jeg hadde nok rett med at det var mye vann som var grunnen til økning i vekt forrige uke, for denne mandagen så veide jeg 86,8 :)

Negativ ting: treningen denne uken går ikke som planlagt!

Mandag kveld så dro Kine og jeg først på boksing intervall og deretter på Zumba. La meg bare si det sånn at begge deler er slitsomt og forbrenner en god del kalorier. Boksingen av sykt slitsomt under intervallene og jeg er sikker på at både Kine og jeg ønsket å spy er par ganger, men det var også gøy! Det var nok mest gøy fordi det var en annen type trening enn hva jeg er vant til og man fikk bokset seg løs:) Zumba var det jeg hadde gruet meg mest til. Jeg eier ikke koordinasjon og syns det er driiiit vanskelig å følge en koreografi! Selvfølgelig kunne mesteparten av folka trinnenen allerede, men veit dere hva? Det gikk faktisk utrolig fint allikevel. Det var bare å bevege kroppen så mye som mulig og selv om du ikke gjorde det helt rett så var det viktigste å holde deg i gang og å ha det så gøy som overhodet mulig:) Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men Zumba er gøy, og jeg tror nok at jeg kommer til å dra på det igjen!

Etter 1 time boksing så forbrente jeg 684 kalorier og etter 1 time Zumba klarte jeg faktisk å forbrenne 673 kalorier! Om jeg hadde kunnet koreografien bedre så er jeg sikker på at jeg hadde kunnet forbrent enda mer! Så det er bare å fortsette å shake den ræva!

Tirsdag så var jeg utrolig støl, men skulle egentlig på ball core og sykkel, derimot så hadde jeg helt glemt at jeg skulle på middag på Egon med jobben! Så da ble det ingen trening, men heller masse god mat og drikke :P Jeg tenkte at siden jeg skulle trene så utrolig seint i dag så kom det helt sikkert til å gå veldig bra! Det kunne jeg drite langt opp i! Jeg har ikke vært så fyllesyk som det jeg er nå siden jeg var i Lofoten!! Jeg sovnet ikke før klokka 13.00 i dag og har sovet til nå. Så ikke får jeg snudd døgnet heller! Måtte ditche Horror day med Kine også, så nå har jeg bare skikkelig dårlig samvittighet! Jeg må bare lære meg at jeg tåler rett og slett ikke like mye alkohol nå lenger og jeg må slutte å drikke kaffe før jeg skal legge meg!!

Så nå sitter jeg og skjelver i senga mens jeg skriver dette innlegget, og det er absolutt ikke synd på meg, dette er totalt selvforskyldt og jeg fortjener alt sammen! Kanskje jeg lærer til neste gang.... eller ikke.

Uansett, jeg tenkte jeg skulle komme med ukens tall og månedens mål!

Ukens tall

7 mars 2012: 103 kg BMI 34,4
06 november 2012: 88.8 kg (gikk opp 1,1 kg!)
  12 november 2012: 86.7 BMI 29
 
Nå har jeg snart gått ned 20 kg siden jeg var i Kina!! 
 

Månedens mål (fra 7 mars - 12 November)

Midje: 93cm - 79cm = -14 cm
Overarmmål: 34cm - 29,5cm = -4,5 cm
Hoftemål: 117cm - 100,5cm = -16,5 cm
Lårmål: 73cm - 63,5cm = -9,5 cm
Brystmål: 110cm - 98cm = -12 cm

Det er skikkelig godt å se! Det er totalt 56,5 cm!! Wiiii

Jeg var også innom pinupgirlclothing.com for å titte på noen av kjolene der, og når jeg tok en titt på størrelseskartet deres igjen så fikk jeg meg en superfin overraskelse. Jeg har faktisk gått fra størrelse 2x til M! Det er 3 størrelser ned det!! 

Nå er det bare å stå på videre også bare MÅ jeg komme meg på trening i morgen :P
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar