søndag 11. november 2012

Reise, Begravelse, Halloween og masse mat og drikke resulterer i:

Et drittresultat! Ja, jeg har ikke skrevet noe fordi det er så utrolig umotiverende å skrive når det går dårlig sant? Man vil jo fremstå som velykket! Men så slo det meg, det er jo folk som sikkert følger bloggen min som er i samme båt som meg. Folk som prøver å gå ned i vekt og som ser at, hei Lotte klarer det hu, da klarer kanskje jeg det også. Derimot hvis jeg bare skal skrive de gangene det går bra, så kan jo også det bli en smule demotiverende for andre sant? For det er jo ikke sånn at det alltid går like bra, at vekta gang etter gang viser nedgang. Noen ganger går det oppover også.

Det er greit det, hvis jeg føler at jeg ikke har jobbet hardt nok for at det skal gå nedover, men det hadde jeg altså denne gangen. Jeg trente 5 økter i friuken min, noe som resulterte i nesten 3000 kcal forbrent! Her kommer derimot beviset om at det er virkelig ikke bare er trening som skal til for å gå ned i vekt, kosthold er enda viktigere!!! Forrige uke som nå snart blir to uker siden, var en veldig stressende uke for meg, alt skulle skje samtidig. Fra onsdag til fredag var jeg i Lillehammer og siden det viste seg at Thomas og jeg ikke kom til å få muligheten til å se hverandre igjen før 12 desember så ble det litt ekstra kos de dagene. Hjemmelaget pizza den ene dagen, og godteri og is den andre dagen og begge dagene ble det øl og vin! Fredag så var det begravelsen til min mormor, så da dro jeg tilbake til Drammen for å ta mitt siste farvel og på kvelden fikk jeg besøke en venninne som jeg tror det omtrent var 2 år siden jeg hadde sett. Jeg fikk nydelig lavkarbo lasagne der, men det ble jo selvfølgelig en del vin til maten. Ja da er vi oppe i 3 dager med alkohol og litt for god mat, men vi stopper ikke der!

Det var lørdag og Kine og jeg skulle til Janna på Halloweenfest. Både Janna og jeg jobber natt, så vi måtte ta feiringen litt på etterskudd. Her ble det kaker, potetgull og en masse god drikke! Så som dere forstår så regnet jeg vel med at jeg ikke hadde gått noe ned etter den uken, men håpet at siden jeg hadde trent så utrolig hardt så ville jeg kanskje klare så stå stille. Før jeg forteller hvordan det gikk, tenker jeg å vise litt bilder fra Haloween. Alle bildene er hentet fra Kine sin blogg, siden det var hun som hadde med kamera den kvelden :)










Kine the sexy Vamp, Lotte the crazy Doll,  Janna the ominous Transvestite



 Jeg ble hvertfall kjempefornøyd med kostymet og fant ut at jeg har lyst til å jobbe litt mer med SFX-sminke. Det er utrolig spennende og man får være kreativ. Jeg elsker jo blod og gørr, så på mandag så kjedet jeg meg litt og ville se om jeg kunne lage et kutt eller brannsår med den sminken jeg hadde.






Jeg la det ut på facebook og trodde vel at de fleste forsto at dette var fake, men mamma hun trodde ikke det og ble dritstressa og prøvde å ringe meg. Da jeg endelig fikk ringt tilbake snakket hun fort om aloe vera og alt jeg kunne gjøre for å lindre brannsåret, jeg klarte endelig å kutte inn å si at: "mamma, mamma, Mamma! Det er jo bare sminke da!" "Din lille drittunge!!" fikk jeg tilbake hahahahaha! Så neste gang jeg lager et stygt sår så er det kanskje ikke så lurt å dele det på facebook og si at jeg har skadet meg...

Vel tilbake til uken da jeg skulle veie meg. Du vil ikke tro det men jeg veide føkkings 89,9kg på mandag. Det var 2,2 kg opp! Jeg kunne ikke tro det og ville ikke tro det. Jeg tenkte at det måtte være en del vann etter all suppen jeg hadde spist på søndag og etter all styrketreningen. Jeg ventet med å ta den offisielle veingen til tirsdag. På tirsdag hadde jeg gått litt ned, men det var fortsatt 1,1 kg opp : 88,8 kg.

Dette var dritkjipt og i og med at jeg har hatt nattevakt denne uken så har det ikke blitt like mye trening. Har fått unna 4 økter som resulterte i totalt 2500 kcal. Jeg fikk også mensen denne uken og det kan også ha noe med vektøkningen, så nå er jeg egentlig veldig spent på veing til uka.

Siden jeg har fri neste uke og siden jeg ikke skal til Lillehammer så har Kine og jeg trenkt å få trent en del.
I morgen har jeg satt meg opp på Boxing Intervall og Zumba :/ Du kan jo si at Zumba bare er for gøy, men jeg tror det kommer til å bli et mareritt for meg: JEG KAN IKKE DANSE!
Tirsdag så skal vi på Ball Core og Sykkel Intervall.
Onsdag: Hvis jeg orker så vil jeg veldig gjerne på Sykkel 4x4 og Ball Core, fordi instruktøren er helt Konge! For dere som trener på SiO så anbefaler jeg timene til Sandra F. på det sterkeste. Hun er sykt motiverende og jobber like hardt selv under timene!
Torsdag: Her tenkte vi å prøve ut Fitness Aqua...
Så får vi se hvor utkjørt jeg er på fredag, men Sandra F. har noen timer jeg gjerne skulle vært på da også :P

Så ønsk meg lykke til nesten uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar