onsdag 28. november 2012

London dag 2: Shopping!



Jeg var så sliten etter å ha bare sovet 4 timer før jeg reiste til London og etter all shoppingen. Så jeg la meg vel til å sove allerede i halv ni-tiden... Det som er dumt med å sovne så tidlig og uten å ha spist noen ting siden lunsj er at man våkner halv fem på morgenen og er skrubbsulten.

Så hva gjør man i 2,5 time før frokosten serveres? Jo, man farger håret... Ja, nå har jeg hatt en superlang lys blond ettervekst i lang tid og jeg vurderte faktisk å gå tilbake til blondt hår, helt til jeg kjøpte de nye kjolene og fant ut at jeg måtte fortsette med det røde håret.
Jeg fant en boks med gjør-det-selv-farge fra Garnier. På boksen så fargen perfekt ut, som det somregel gjør, den så kanskje litt for orange ut, men jeg tenkte at det kan jo gå, den blir jo blassere med tiden. Jeg skulle gjerne vist dere hvilken boks det var, men søpla var tømt når jeg kom tilbake på rommet etter shoppinga i dag, noe jeg ikke tenkte på.

   
fant den når jeg googla veit du:P

Jeg ble en smule, eller rimelig nervøs da jeg tok i fargen og den ble superoransje, så ble jeg enda mer nervøs når den ble superrød!


Etter 25 minutter så hoppet jeg inn i dusjen som er 30 cm i bredde. Det så ut som om jeg hadde drept noen der inne, vegger, dusjforheng og meg selv var dekket i rød blodfarge! Jeg sto der i sikkert 20 min og skylte ut håret før jeg ikke orket å holde på lenger. Da hadde jeg vasket håret 3 ganger i tillegg! Jeg tørket håret med håndkle og når jeg så på det så skulle man tro jeg aldri hadde vært inne i dusjen en gang!

Det så fremdeles utrolig rødt ut, men du skal aldri dømme en hårfarge før du får tørket det. Etter å ha fønet det så ble resultatet slik:








Jeg er ikke veldig fornøyd, men det kunne vært verre og jeg har begynt å bli ganske vant til det nå. Det jeg liker med å farge det hos My, er at det får en mye mer naturlig rødfarge. Dette ble bare super knæsj og fake, men igjen det gror på meg og jeg liker det forsåvidt. Jeg regner med at den veldig knæsje fargen forsvinner litt etterhvert.

Etter frokosten så bestemte jeg meg for å dra til Westfield kjøpesenter i stedet for å traske bortover Oxford Street i kulda. På Westfield så fantes nemlig alle de butikkene jeg skulle innom uansett.
Det var et utrolig stort og flott kjøpesenter, jeg tror ikke jeg fikk gått igjennom halvparten, for etter å ha kjøpt alt jeg skulle kjøpe så var jeg dritsliten av å bære på tunge poser så jeg trasket likesågodt hjemover.



Det var til og med en skøytebane inne på kjøpesenteret!
 Jeg fikk faktisk fikset brynene mine der for 7 pund, ved hjelp av threading.. Det gjorde vondt, men ble veldig pent etterpå!

 Her er noen av tingene jeg kjøpte:



Det var Kine som anbefalte meg disse børstene og dem kjennes kjempebra ut så jeg gleder meg til å prøve dem skikkelig. Dem er visst laget av en sminke guru og blogger. 



Det ene er leppestift og det andre er leppeskrubb med mintsmak:D

Jeg kjøpte også en masse mer saker på lush, men i frykt for spoilers og diverse så vil jeg ikke vise dem. Best av alt jeg ble helt ferdig med julekalenderen til Kine. Ja, jeg veit ikke om jeg har nevnt det, men Kine og jeg lager pakkekalender til hverandre i år! Det var ikke så veldig lett å finne 24 gaver for 500 kr, men jeg kom i mål og ble egentlig ganske fornøyd. Har lyst på masse av greiene selv jeg hehe. Jeg ble også ferdig meg julegavene til Mamma, Helge og Pappa, så da er det ute av verden:D

Nå har jeg fjernet all sminken min, slik at jeg kan prøve ut de nye kostene jeg kjøpte wiihii- så tenkte jeg å ta meg en tur ut på indisk restaurant senere i kveld :D

Tuddelu! 

2 kommentarer:

  1. Jeg syns det ble fresht, jeg! Wonder woman med Jessica rabbit-hår! ;)

    SvarSlett
  2. yey! Tusen takk, jeg har blitt mer fornlyd selv også :D

    SvarSlett