tirsdag 19. mars 2013

En aldri så liten photoshoot!


Hallo folkens! Uken som var gikk utrolig bra hvis man ser bort fra å være dum nok til å bli svindlet for 400 kr og å bli overfalt på Grønland, men mer om det senere, det orker jeg ikke ta nå!

Når det kommer til kosthold og trening så gikk det supert! Jeg spiste akkurat det jeg skulle og trente 3 dager med boksing, zumba, styrke og svømming så mye fin variasjon. Ikke bare gikk dette veldig fint, men jobben gikk også veldig bra, jeg har nemlig blir forfremmet til Service Manager på jobb! Det vil si at jeg skal fremdeles jobbe natt, men at jeg kommer til å ha 3-4 ekstra vakter i måneden hvor jeg jobber på kontoret på dagtid og har ansvar for gruppebookinger og lignende. Her er det masse å lære og det gleder jeg meg utrolig til! Trenger litt utfordring ellers blir livet fort kjedelig. 

For kanskje 2 uker siden så bestilte jeg klær fra Collectif i London fordi den hadde 50% salg på alt. Så her fikk jeg en flott rød kjole, et sailor skjørt og en topp for ca 700 kr inkludert frakt, det er det jeg vil kalle en god deal! Mandag forrige uke så var det allerede kommet og jeg har gledet meg til å ta bilde av klærne og vise dem her!


Denne kåpen kjøpte jeg, eller fikk jeg i gave av mamma da jeg var i London sist, men jeg fikk aldri tatt bilde av den, så jeg tenkte jeg kunne ta bilde av den i samme slengen. Her også med en veske fra Sonia Rykel. 

Dette er Sailor-skjørtet (Coctail Sailor Skirt) og toppen (Wanda Shirt feral detail), toppen passer ikke helt til ettersom den er sort og skjørtet er marineblått, men jeg ville bare vise begge deler :) 




Er ikke denne røde kjolen (Rizzo dress plain) helt fantastisk? Jeg elsker den og jeg elsker at jeg er komfortabel nok til å gå i sånne trange kjoler! 

Jeg er utrolig fornøyd og siden prisene er såpass bra så velger jeg heller dem over pinupgirlclothing, som er litt dyrere og mye dyrere i frakt. Dagen min i dag har også vært veldig spennende, fordi Magali som jeg danser med hadde en kollega som veldig gjerne ville ta bilder av oss med sitt kamera fra 50-tallet, noe vi syns ga oss en utrolig kul sjanse til å vise frem kostymene våre. 

Det var utrolig artig å se han holde på med dette store kameraet under teppet, masse styr for å ta et bilde, men det gjorde hele prossessen desto kulere. Jeg gleder meg til å se resultatet, men her har dere et bilde tatt med mobilen min. 






I morgen kommer jeg endelig med noen nye før og etterbilder! Jeg klarte nemlig denne uken å gå ned fra 86,4 kg til 83,3 kg o.O Så nå er det bare å være like flink denne uken, men mer om det i morgen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar