torsdag 21. mars 2013

Resultatet fra Photoshooten!

Allerede har Stephane blitt ferdig med å fremkalle bildene han tok av oss på mandag og de ble simpelten helt fantastiske!

Jeg er så utrolig glad for at jeg fikk være med på dette og vil absolutt gjøre det igjen om muligheten byr seg. Her kan du se resultatene:








Jeg digger dette siste gruppebildet! For å se fler av bildene han tok ta turen innom flickersiden hans, det er noen hotte burlesquebilder der ;)

                                                     ****     Calceman sin flickr!    ****

Nå gleder jeg meg bare utrolig til burlesqueskolen begynner igjen etter påske. Akkurat nå så lurer jeg faktisk litt på om jeg skal melde meg på nybegynnerkurset også. Jeg har allerede meldt meg på Jungle exotica som er en råere form for dans : 

"Dette kurset passer for deg som har gått nybegynner eller har noe danse bakgrunn. Helst da fra magedans, samba, afrikansk ect…
Vårsemesteret tar for seg den råere og heftigere sjangeren Jungle Exotica. Inspirert av det primitive og eksotiske oppsto kitsj sjangeren Jungle Exotica på seint 40 tallet. Denne danse formen henter bevegelser fra Tahitisk Hulahula, 60 tallets Go-Go ( eks Tina and The Iketts) Afrikans dans, magedans og tegneserie kultur. Estetisk: Tarzan og Jane, leopard bikinier , baban kostymer "  

Jeg har uansett en god del å lære så jeg tror ikke det ville skade å være med på en runde til med nybegynnerkurs, så jeg kan terpe litt ekstra på bevegelsene og få dem til å sitte skikkelig!

Så må jeg også bare si WOW! Takk allesammen for de flotte tilbakemeldingene jeg har fått etter de siste innleggene mine. Det betyr så utrolig mye for meg og det er gøy å se at jeg kan være med på å inspirere andre til et litt sunnere liv ;) YEY!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar