onsdag 3. april 2013

Vekta går ned og opp, men jeg ser nå bra ut!

Da har jeg vært gjennom en hyggelig men utrolig slitsom påske. Jeg jobbet hele uka, altså 7 netter is strekk og hadde Thomas på ferie hjemme samtidig. Det var en utfordring. Jeg ville jo ikke sove bort hele dagen når jeg endelig hadde min kjære hjemme. I tillegg så var det veldig vanskelig å sove i dette sterke flotte sollyset. Så jeg sov vel 4-6 timer hver dag og det gjorde meg veldig sliten. 

Vi spiste og koste oss masse i påsken, drakk øl og vin til maten, og telte absolutt ikke kalorier. Jeg fikk trent hvertfall 2 ganger forrige uke og fikk beskjed av klokka at jeg hadde "maintained fitness", jeg har trent en del styrke, eller det kjenner jeg og ser egentlig på kroppen. Så kanskje den 1 kg jeg har gått opp i påsken er muskler og vann :P Det er jo lov til å håpe. Jeg trente jo ingenting når jeg var i Lillehammer, og forrige uke ble det også en del god mat, så jeg regnet jo med at det ville gi tilbakeslag.. men det er greit, jeg føler ikke at jeg har gått opp noe siden sist, det eneste jeg gjør er å gå rundt å flekse og kjenne på magemusklene under alt fettet og drømme om den dagen de kanskje vil syns gjennom alt magefettet haha. Anne Line har nemlig pushet oss i noen skikkelig harde, vonde men superbra mageøvelser som vi har tatt i det siste. Jeg føler hvertfall at dem fungerer!

Bildet er tatt fra Thomas sin Instragram side: http://instagram.com/discord002/

 Det blir nok liten tid til "slanking" denne uken, i dag så skal jeg ut på middag med Mamma, Helge og Tobias for å feire, Helges, Mammas og min bursdag, så da blir det nok litt god mat og drikke vil jeg tro. Torsdag så skal jeg ut med noen gamle flotte kollegaer og ta noen øl, fredag skal jeg til pappa (kanskje det blir pappas fredagspizza der mmm), lørdag så skal jeg til Drammen og henge med My og søndag så er det ut med kollegaene fra den nåværende jobben. Så ja.. jeg er ganske booket opp i uken jeg ikke jobber natt haha. Hvordan skal jeg få tid til trening da? Jeg tenkte at jeg skulle stikke ned på jobben nå snart og trene en time der. Torsdag tenkte jeg at jeg kanskje kunne dra å svømme og fredag kan jeg kanskje se om det er noe spennende på SiO før jeg drar til pappa. Hvis jeg får inn 3 runder denne uken så blir jeg ganske fornøyd egentlig. 

Bilde er tatt fra Ninja Line sin Instagram side: http://instagram.com/l1lleline/


Jeg vil gi et tips dere: Drikk vann!!! Den uken jeg gikk ned så sykt mye i vekt, så drakk jeg hele tiden en masse vann i tillegg til å spise normalt. Uken etter så drakk jeg nesten ikke vann og det samme forrige uke. Jeg kjenner hvertfall stor forskjell på fordøyelsen og kroppen generelt, vannet renser kroppen skikkelig og fikk meg til å spise måltider gjevnt over. Når jeg ikke drakk noe særlig vann så spiste jeg mer sjeldent men jeg spiste også en del og mye mer fet mat når jeg faktisk spiste. Kan være det siste er noe jeg innbiller meg, men uansett VANN er bra for deg og det lønner seg så ha det med seg overalt! 

Dette bildet er tatt fri Thomas sin Flickr-konto: http://www.flickr.com/photos/52410795@N07/

Ukens veing: 


7 mars 2012: 103 kg BMI: 34,4
18 mars 2013: 83, 3 kg BMI: 27,8
25 mars 2013: 82,9 BMI: 27,7
2. april 2013: 83,9 BMI 28 (+ 1 kg!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar