tirsdag 11. juni 2013

En gledelig overraskelse! Jeg har blitt valgt ut til.....

Iiiiihhhh, jeg er så spent! Ja nå kan dere lure nå. Nå har 10 netter sust forbi, nei det var en stor løgn, det er absolutt ingen netter som har sust forbi, men dem er hvertfall bak meg nå. Uken startet med at jeg skrev en sytemelding på facebook om hvordan jeg syns at jeg ikke får gjort noe av det jeg ville, som f.eks trening eller leke med sminke.

Den eneste som kan gjøre noe med det er jo meg selv. Jeg tok meg sammen og fikk pokker meg trent 3 dager på rad, hele 3000 kalorier sammenlagt og jeg har tatt trappene hver dag! Jeg fant inspirasjonsbilder til å lage brannskader og ødelagde øyne og jeg fant generelt inspirasjonen igjen.

Boksing er noe av den hardeste mest morsomme treningen jeg veit om! 

Hadde sykt lyst på noe søtt og spise, så da var det flaks at det var jordbær i skapet og ikke sjokolade ;)

I går var jeg innom Levis og handlet nye arbeidbukser ettersom de jeg har er veldig slitt, men også alt for store. Det var en gledelig overraskelse å se at jeg hadde gått ned hele 2 buksestørrelser og jeg er ikke langt unna den tredje heller. Etter å ha vært der så stakk jeg innom Visage og kjøpte en masse sminkestæsj som jeg kan leke med når jeg kommer opp til Lillehammer (bilder kommer) og til slutt dro jeg opp til Manillusion og prøvde noen nydelige playsuits. Den jeg endte opp med er drit kul og jeg gleder meg til å vise den til dere.

Dårlig bilde som jeg tok i prøverommet for å høre med Thomas hvilke han likte best. Han svarte ikke så da endte det med at jeg tok den til høyre, men jeg må nok ha den andre også ;)


Alt i alt så var det hele en litt slitsom dag, men veldig gøy. Tidligere i uken så leste jeg at vektklubb.no søkte etter nye modeller til høstkampanjen deres. Jeg tenkte at det hadde jo vært gøy å søke, men kastet det litt fra meg. Så snakket jeg med et par venner, og alle oppfordret meg til å søke, så jeg gjorde nå det. Jeg skrev en lang historie om min vei til der jeg er nå, på godt og vondt. Så da var det bare å vente å se om jeg fikk noe svar.

Jeg har jo bare gått ned 21 kg siden jeg startet i vektklubb.no 24kg siden Kina, og det er jo ikke noe i nærheten av disse som har gått ned 30-50 kg!! Uansett så har det jo fremdeles vært en kamp og jeg har jo jobbet like hardt. Etter den noe slitsomme dagen i går så sovnet jeg ikke før 15.00 og skulle på jobb igjen 22.30. Da jeg våknet av meg selv, merket jeg at det var alt for mørkt ute og forsto fort at nå hadde jeg forsovet meg! Da jeg åpnet Pc'en, litt småstressa så kunne jeg se en mail som fikk meg til å hyle bittelitt. Jeg hadde blitt valgt ut til å være en av modellene som kan få være med i VG's Vektklubb.no kampanje. Dette er jo kjempespennende og utrolig gøy :D Litt skummelt også, med tanke på at bilde av meg vil være på VG's nettsider og aviser, men mest gøy :D

Jeg håper at jeg kan være til inspirasjon for alle dem som vil ned i vekt, og at selv om man ikke raser ned 20 kg på under 6 måneder så er 20 kg fortsatt 20 kg! Slow and steady wins the race?

Nå skal visst denne photoshooten ikke være før i august, noe som forsåvidt er veldig motiverende. Da er det jo bare å jobbe på videre og passe på å ikke slippe seg helt løs i ferien :P


Søndag under treningen så var jeg ikke veldig motivert.. jeg fikk pøst ut 950 kalorier, men det var pokker meg ikke digg! Så da jeg kom hjem proppet jeg i meg ostepop, sjokolade og 200 gram karbonade deig LOL, fin kombo...
Altså når man jobber hardt så får man hyggelige resultater! Jeg har som dere leser over ikke hatt den sunneste uken, men jeg har gjort det jeg kan til tross for 10 netter, uka og et mindre herlig humør. Da jeg gikk på vekten i dag så var jeg nede i 81,7 kg, som er der jeg var begynnelsen av mai. I hele mai så har jeg ligget på 82-83 kg, så å være under 82 kg er jeg egentlig veldig fornøyd med :)

Ukens Tall

7 Mars 2012: 103 kg BMI: 34,4
29 April: 81,2 kg BMI: 27,1
Mai: ingen avlesning 
11 Juni: 81,7 kg BMI: 27,3

2 kommentarer:

  1. Gratulerer MASSE! Du er inspirerende er du ^^

    SvarSlett
  2. Du er utrolig inspirerende. Stå på.

    SvarSlett