tirsdag 4. juni 2013

Når ting står stille og alt går for fort!

Jeg har bare ikke hatt ork eller lyst til å skrive noe i det siste. Når jeg ikke skriver noe, så betyr det som regel at både trening og kosthold ikke er helt på topp for å si det sånn! Det har blitt alt for mange utskeielser i det siste og alt for lite trening. Man merker det veldig på kroppen og jeg kjenner at man blir slappere både fysisk og psykisk. Så viktig er altså trening og kosthold for meg!

Jeg ligger å svever mellom 82-83kg hele tiden, så til tross for å ikke ha spist så sunt, så er jo ikke det så ille, men jeg føler meg jo ikke noe bra og det er der det ligger. Denne uken har jeg startet på scratch igjen. Jeg prøver å holde en ren uke med, egg, riskaker, brokkoli, kylling, karbonadedeig og frukt som hovedbasis. Jeg jobber nemlig 10 netter i strekk denne uken, så om jeg ikke orker å trene, så må jeg hvertfall fokusere på maten! 

Så hva har skjedd siden sist hvis vi ser bor fra dårlig kosthold og lite trening? Det var jo 17 mai! Så her er en del bilder fra denne dagen. 


Alle er happy og fulle på 17 mai!


Denne vakre Lierbunaden ha bestemoren min brodert til meg i konfirmasjonsgave! Det er litt av en jobb det. Hun har faktisk ikke bare brodert 1 sånn bunad men 3 som jeg veit om!


Det beste jeg veit med 17 mai er alle kulturene som samles og alle den gode maten som er tilgjengelig, så denne dagen var vi innom Thailand, Vietnam, India og Tyrkia ;) Selvfølgelig også en kroneis ble det utover dagen ;) Ingen pølse da..




 Det ble også sigarrøking og brun rom i parken :)


Deretter bar turen ut til Oppegård for å hilse på familien til Thomas, her ble vi møtt av en heller sliten russ. 




Lille nydelige Pernille er jo alltid en fornøyelse og skikkelig fotogen er hun også hihi :D




Disse to på den andre side er ikke like fotogene :P



Det var en veldig hyggelig 17 mai, etterfulgt av en varm helg med masse sol og øl :D

Nå har turistsesongen begynt for fullt på hotellet , men det er fremdeles en del business, siden vi i Norge og veldig mange andre steder ikke tar ferie før i Juli. Dette byr selvfølgelig på litt utfordringer og det er ganske mye å gjøre på jobben om dagen. Når man omtrent ikke har tid til å puste ut om natten når man jobber, så har man ikke lyst til å være så veldig kreativ på dagtid. Det går mye i soving, og titting på californiacation... Jeg har kjempelyst til å jobbe med SFX-sminken, men jeg må nok bare vente til jeg har fri neste uke og drar opp igjen til Lillehammer tror jeg..

Lotte out!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar