fredag 2. august 2013

Chillaxing

Vi har sånn annenhver dag hvor vi gjør noe, typ, drar på utflukter med sykkel, båt, museum osv og dagene i mellom bruker vi til å bare slappe av!

Jeg kan ikke akkurat skryte på oss at vi har blitt så brune. Jeg er livredd for å bli solbrent og syns heller det er bedre å ha det behagelig hele tiden, enn å ha noen dager smerte, men bli kjempe brun.

Etter fallet på sykkelen, så ville jeg bare ha en avslappende dag, mye fordi kneet mitt var føkka, beinet mitt gjorde vondt og armen var enda verre. Det blåste også ekstremt denne dagen, så vi fant ut at noen båttur var heller ikke det lureste.

Vi gikk for å finne en lun liten plass å slappe av på. Vi gikk faktisk ganske langt, nesten helt tilbake til åstedet der jeg falt på sykkel og like forbi nudisstranden.

Det var helt sykt digg å ligge i skyggen av pinjetrærne og høre de mektige bølgene slå hardt i mot land og ved noen anledninger gjøre oss kliss våte:P

Jeg har også fått meg hatt!! Wiiii














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar