søndag 3. juni 2012

Helmaks Lotte!

Dette blir et realtivt kort skryteinnlegg! Nå som jeg har hatt en lang tid uten særlig trening fikk Kine og jeg startet rett etter eksamen. Jeg var også flink å dro på trening etter jobb på fredag. På fredag sluttet jeg klokken 01.00 på jobben, men det er liksom ikke så ille å dra å trene når du har et fantastisk treningsenter nede i kjelleren på jobben.

Det var helt tomt og jeg hadde hele rommet for meg selv. På Børsparken er det tredemøller, trappemaskiner som jeg liker å kalle det, sykler, en haug med diverse styrke apparater og pilatesballer. Jeg varmet opp ca 10-15 minutter på sykkel, syklet vel ca 6 km tenker jeg før jeg tok hele styrkerunden min.


Jeg holdt vel på i sånn 53 minutter- som utgjorde 530 kcal sa pulsklokka. Så det er egentlig en ganske hard styrkeøkt det altså. Jeg hadde en ny runde etter jobb i dag også hvor jeg syklet 7 km oppvarming ca 15 min, og resten styrke. Jeg merket at kroppen var litt mer stiv og støl i dag så det gikk litt tregere, men 55 min ble 504 kcal. Så til tross for eksamen denne uken så har jeg faktisk klart å trene tre ganger og det er jeg ganske fornøyd med.

Nå begynner jeg for fullt på jobb til uken, jeg har jo jobbet en del til nå, men mest på dagtid og kveld. I morgen begynner jeg med nattevakt klokken 23.00 som varer til 07.00. Jeg gleder meg masse og er samtidig litt spent på om jeg husker alt og klarer å gjøre alt riktig. Men jeg har en sjekkliste, samtidig som at jeg skrev en masse notater i boken min, så det burde gå helt fint.

Nå har jeg vært borte fra Thomas i over to uker og det er her grensen min går. Når det har gått to uker så blir jeg utålmodig og ikke like hyggelig å ha med å gjøre, jeg syns det er vanskelig og blir lettere sur og irritert når jeg snakker med Thomas. For meg er det viktig å vite at jeg ikke er alene i å savne hverandre, jeg vil jo vite at han savner meg også. Hvis ikke så tenker jeg bare at han like gjerne kunne vært uten meg, det er sånne ting jeg tenker når to uker har gått så det er ikke like helmaks...
Hvis jeg ikke får "lov" til å komme opp til Lillehammer til helgen eller etter neste helg så må vi vente hele tre uker til og dermet blir det 6 uker siden vi har sett hverandre og det syns jeg er unødvendig og dødkjipt. Det er jo andre på filmskolen der som har kjærester.. jeg tror ikke de venter over en måned mellom hver gang de ser hverandre. For Thomas er det viktig at han har tid til meg, og med tid mener han at han ikke skal ha noe skole på gang hvis jeg skal komme opp, men for han som går på filmskolen er jo dette et umulig kriterie, skulle det vært sånn så hadde jeg jo aldri sett han.. Jeg prøver å få han til å forstå at vi må ikke være sammen 24/7 når jeg er i Lillehammer, det holder å se hverandre på kvelden, det holder å bare sove sammen for meg, jeg vil bare føle at jeg har en kjæreste, ikke bare vite det fordi det står på facebook at vi er i et forhold!

Ja da fikk jeg rantet litt om det også, avstandforhold er ikke kult dere! Jeg er bare glad for at jeg har en flott jobb og trening jeg kan fokusere på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar