tirsdag 19. juni 2012

Tenacious D

Jeg snakker ikke om bandet, men den utrolige D'en som alltid dukker opp på eksamenskortet når du helst skulle hatt en C. Ja, vi har fått resultatene og jeg fikk en D på eksamen. Det var 7 stryk, 1 E, 12 D og resten C, B, 3 A. Gjennomsnittet var en C. Det viser seg at dette har vært den vanskeligste eksamen på Kinesisk 3/4 på lenge med så mange stryk! Jeg er veldig glad for at jeg ikke strøyk, samtidig er det irriterende med en D, man blir aldri fornøyd veit du.

En anne dårlig nyhet er at jeg ikke fikk plass på italiensk eller psykologi, dette er fordi disse fagene er for programstudenter og nå som jeg er ferdig med 300 studiepoeng og min andre bachelor så har jeg ikke lenger samme retten som programstudenten og er derfor kun en menneskelig enkeltemnestudent. Det er kanskje like greit å ta pause til høsten og bare jobbe. Gudene skal vite at jeg kommer til å ha nok å gjøre med jobben.

En god nyhet, jeg har vært flink å trent hardt i det siste. På lørdag eller søndag morgen (dagene går i surr når jeg jobber natt) så trente jeg styrke rett etter jobb. Jeg hadde glemt musikken min, så jeg syns det var litt kjedelig og valgte heller å ta bilder av meg selv:P


trøtt etter nattevakt og vil bare sove:P
  


  Jeg fikk uansett en god økt ut av det hele. Mandag morgen jogget jeg til oppvarming og satte opp grensene litt mer på styrkeøvelsen. Jeg tok 3x10 med 90 leggpress. Veldig fornøyd med det:D Jeg la også på 5 - 10  på alle de andre vektene. Jeg var helt utslått når jeg skulle sykle hjem og klarte så vidt å komme meg opp bakkene..

Det var veiedag i går og endelig hadde jeg klart å gå ned, det sto ikke stille denne gangen, tallene er som følger:

Startvekt 7 mars: 103 kg BMI 34,4
18 Juni: 93.2 kg BMI 31.1

Så jeg har klart å gå ned 1 kg siden forrige uke, noe som var fint siden jeg sto stille sist gang. Oppe til høyre i bloggen kan dere se hvor langt unna målet mitt jeg er (75kg), denne viser hva jeg har gått ned siden oktober, da jeg veide 106 kg og begynte så smått å trene i Kina. Jeg har nå gått ned 12.8 kg siden det, men på siden jeg virkelig startet den 7 mars så har jeg gått ned 9.8 kg, det vil si at jeg 200 g unna halveis til første store mål som er 83 kg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar