mandag 7. oktober 2013

Retrobonanza!

I helgen så skjedde det masse gøy. Thomas kom hjem på fredag og det var utrolig flott å ha han hjemme en helg! På lørdag så vendte jeg hodet mot Drammen og høstens Retrobonanza på Union Scene. 
Heidi, Heidi og jeg skulle vise frem Retropikens kjoler og dette er jo ikke akkurat noe jeg har noe i mot! Retropiken har så utrolig flotte kjoler og jeg føler at alle er skreddersydd til meg, så det å få lov til å tusle rundt med fantastiske kjoler og dele ut muffins var ikke å forakte. 

Meg og vakre Heidi Raaen Oegema.
Bildet er hentet fra www.dt.no og er tatt av Camilla S. Bergland

Her ser dere Sunniva Ferrada som driver Retropiken
Bildet er hentet fra www.dt.no og er tatt av Camilla S. Bergland
Thomas kom litt etterhvert så da fikk vi tatt litt flere bilder, så dette innlegget blir litt mye meg også :P




Hentet fra Retropikens Instagram

Hentet fra Retropikens instagram. Den blå kjolen jeg har på meg her kjøpte jeg. Den er ekte vintage fra Tyskland og den er så utrolig godt bevart. Bare 300 kr kostet den! Syns den har en helt fantastisk blåfarge :D

Det var jo ikke bare klær på denne vintagemessen, men det fantes masse flotte duppetditter som man kunne kjøpe for en billig penge. Dette var jo også en stor platemesse, så du kunne finne masse kule plater hvis du ville det! 






Ikke bare kunne du se på flotte kjoler, lete etter bortgjemte skatter og drikke god kaffe fra Jovialen café, men du kunne få en gratiskosert av Death by Unga Bunga også! 




Denne kjolen som dere ser under her, er nok en av mine favoritter. Tror nok jeg må spare opp litt penger å kjøpe den! Det som var litt gøy var at på photoshooten for en litt under en måned siden så brukte jeg størrelse 12, men denne gangen måtte jeg ned til størrelse 10! woohooo :D



Hadde bare denne kula som står langs Union Brygge vært ren, så hadde det nok kunne blitt ganske kule bilder.








Da vi kom hjem så var det bare å gå i gang med å finne noe som kunne minne om oktoberfestkjole og hive seg på en fest sammen med gode kolleger. 




1 kommentar:

  1. Så fantastisk bra bilder, wow!!! Tusen takk for at du stilte opp, det var veldig snilt av deg!

    SvarSlett