torsdag 29. september 2011

Så var det på 'an igjen..på 'an igjen.. på 'an igjen!

Hellu allesammen:

 Det er meg hvis noen lurte:P Det er meg med sminke, og det er et taktisk bilde tatt av ansiktet uten resten av skiten. For hvis jeg tar bilde av hele skiten ser det sånn her ut:




Dette var også uten sminke, om morgenen vel og merke. Huff, det er ikke rart at jeg ikke liker når folk tar bilde av hele det der. Uansett hele det der, som jeg har nevnt før, veier det her:

 
Jepp! Før du sier, akk Lotte slutt og klag og gjør heller noe med det, så skal jeg komme deg i forkjøpet og si: Hva tror du dette blogginnlegget her er for? Selvmedlidenhet? Haha, der tok du grunndig feil! Jeg har lov til å klage for jeg har:


Meldt meg opp på treningsstudio sammen med Synne! Woot, Woot! Denne mandagen møtte jeg opp i krysset der vi bor for å møte Synne, hun hadde endelig klart å overbevise meg om at trening var godt for kroppen.. ja eller, det var noe jeg visste fra før, men hun klarte hverfall å overbevise meg i fylla på Helens at jeg skulle bli med henne på trening. Trenings-studioet "First Time" (LOL) ligger ti minutter gå-avstand fra der jeg bor, så her er det ingen kjære mor. Vi ble med på et skikkelig hardkjør av en spinningtime, med teknomusikk og diskolys. Det hele var faktisk ganske gøy (selvfølgelig syns jeg ikke det der og da) og jeg fikk mersmak.

På Tirsdag dro vi en liten norsk gjeng til Ikea og kjøpte knekkebrød og spiste oss gode og mette på kjøttboller. På Onsdag dro Kine og jeg til Silkemarkedet og kjøpte julegaver, det er forresten der jeg kjøpte den nydelig silkemorgenkåpen som henger så lekkert på meg der oppe. Så nå skal jeg sende hjem litt over 10 kg med julegaver og noe sommertøy, det ser sånn her ut:


Etter shoppingen, dro jeg på trening på nok en spinningtime, jeg sier time men det varer i 45 minutter. Denne gangen var det bedre og lettere å holde rytmen enn forrige gangen. Jeg fant i dag ut at den første timen heter: 速战速决 (suzhansujue) som i følge min ordbok betyr: blitsekrieg strategy!? så det er kanskje ikke rart at den var et helvete? Uansett så bestemte vi oss for å være med på Pilates i dag. Det var interessant, og noen ganger måtte jeg bryte ut i latter, for av og til var det noen latterlige ting eller så vanskelig at jeg følte meg som den dusten som ikke klarte det. Det var morsomt å se hvordan asiaterne hadde problemer der vi nordmenn ikke hadde problemer.

Så det var sånn de siste dagene mine har vært. Ønsk meg lykke til med trening. Nå skal senteret være stengt fra Lørdag til Tirsdag så da må vi finne på noe annet:D







1 kommentar: