søndag 6. januar 2013

Do you know what I got for Christmas?

What I got for Christmas



Haha nei fullt så ille var det kanskje ikke :P

Det forrige innlegget mitt var kanskje ikke av de mest positive, men nå er nå hvertfall julen over og jeg kan med hele hjerte si at det var en flott jul. Da vi på julaften hentet alle gavene som var til meg hos pappa (som var fryktelig mange), så sa kjæresten til Pappa til meg: "Du liker Jula du Lotte!" og så lo hun. Jeg så kanskje noe bittert på henne og sa "NEI; FAKTISK IKKE!" uffda, jeg var nok kanskje litt brå der, men jeg var stresset og hadde ikke enda tatt inn over meg den juleroen som kommer over meg under middagen. Så sorry for det Inger Johanne:P

De neste dagene gikk rolig for seg og jeg fikk besøkt pappa og vært i familieselskap hos mamma samt vært noen dager hos foreldrene til Thomas. Jeg glemte kameraet mitt denne Julen, men jeg fikk bruke kameraet til Thomas og jeg tror han har tatt de fleste bildene. Jeg har ikke så mye å si om Julen, så dere får heller se hvordan jeg har hatt det:P


Bursdagsbarnet Tobias og Mamma
Helge, med sin nye medalje for lang og tro tjeneste :D

Juletreet før jeg kom med gavene som var til meg...








 Juletreet etter at alle gavene var på plass haha!

Det er alltid like spennende å følge med på mamma å Helge lage mat, man må trå varsomt rundt mamma og vær forsiktig med å ikke røre feil vei i gryta!

Frokost på førstedag er ikke for de småspiste!
Denne flotte sminkekofferten fikk jeg av Thomas til jul, ikke bare er det en koffert, men det er en trillekoffert! Koste meg masse meg å legge på plass all SFX-sminken og all den andre også hehe:D

Platespiller fikk jeg også!




God deilig mat på 2.dag hos Mamma! 




Jeg tror jeg har snakket om denne maten til alle som vil eller ikke vil høre! Jeg simpelten elsker 2.dag maten hos mamma. Her får du fylte paprika meg kjøttdeig og potetstappe med parmesan, baguetter med skinke ost og hvitløk, poteter stekt i ovn med basilikum og hvitløk, kalkun og dressing med reker og en hel haug hvitløk. Ja jeg tror alt inneholder hvitløk bortsett fra kalkunen og salaten!


Det har jo kommet noen unge vakre nye mennesker til vår familie det siste året så da kan man jo ikke la vær å ta bilde av disse to nydelige skapningene! (Ps. det holder for meg å ta bilde av dem, ikke misforstå å tro at jeg er ungesyk!)

Dette er klokke- og champagnekorkentusiasten Jacob Santiago!


Dette er lille nydelige Pernille!




Jeg har jo hele tiden ment å ta noen skikkelige bilder av de fine kjolene jeg kjøpte i London, men så har jeg glemt det hver gang jeg har dem på meg. Her har vi hvertfall den blå Mad Men aktige kjolen.





Jeg har egentlig en god del bilder til å vise, men dem kan jeg jo spare til et blogginnlegg på mandag eller tirsdag. Nå som det har vært jul så har jeg slappet helt av i forholdt til både trening og kosthold. Jeg har ikke tenkt noen ting på det og som resulat av dette så gikk jeg vel opp en eller en og en halv kg, men det er greit. "Nytt år nye muligheter", er det ikke det dem sier? Nå blir det full rulle frem til onsdag denne uken hvertfall, så tar jeg meg turen opp til Lillehammer igjen ;)

Veit du hva jeg skal på mandag da?
Jeg har meldt meg opp til Burlesque kurs hos Mari Sletten! Her skal det være shimmeys and shakes enough said ;) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar